Analiza aukcji Google Ads – poznaj swoją konkurencję

Analiza aukcji Google Ads to raport dostępny w panelu Google Ads, który pozwala reklamodawcom porównać efektywność swojej kampanii z innymi uczestnikami aukcji reklamowych. Dzięki tej funkcji możesz zobaczyć, kto jeszcze wyświetla reklamy na te same słowa kluczowe i jak wypadasz na tle konkurencji.

W raporcie znajdziesz takie wskaźniki jak: udział w wyświetleniach, pozycja wyświetlenia, współczynnik nakładania się reklam czy wskaźnik wyższej pozycji. To potężne narzędzie, które pozwala optymalizować kampanie, analizować rynek i skutecznie planować strategię reklamową.

Dzięki analizie aukcji możesz m.in. dowiedzieć się, czy Twoi najwięksi konkurenci dominują w przestrzeni reklamowej, czy Twoja kampania ma potencjał do poprawy pozycji, a także jak często Twoje reklamy pokrywają się z reklamami innych firm.

🔍 Wskazówka Kelyo: Regularna analiza aukcji pozwala nie tylko reagować na zmiany w działaniach konkurencji, ale również lepiej wykorzystać budżet reklamowy.

Przeczytaj powiązane wpisy

Napisz jeśli masz pytania